Акти простою у Державній екологічній інспекції

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Михайло Малишев, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Михайло Малишев

Доброго дня!

У зв'язку з тим, що Державна екологічна інспекція України не надає відповідь на аналогічні запити щодо надання копій актів простою, керуючись статтею 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", прошу надати наступну інформацію.

Відповідно до статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" та роз'яснення Мінекономіки від 03.01.2025 №4701-05/560-09, згідно з яким "У випадку виникнення простою не з вини працівника доцільно оформити акт простою, в якому необхідно зафіксувати обставини, внаслідок яких виник простій, дату виникнення простою тощо", прошу надати копії актів простою щодо наступних працівників Державної екологічної інспекції:

1. Мартин І.А. (Закарпатська область, з жовтня 2024 року)
2. Ладовський М.В. (Карпатський округ, з травня 2023 року)
3. Єрісов Є.О. (Донецька область, з червня 2022 року)

В актах мають бути зафіксовані:
- обставини, що спричинили простій
- дата виникнення простою
- очікувана дата закінчення простою
- причини неможливості переведення на іншу роботу

Звертаю увагу, що накази про встановлення простою прошу не надавати у відповіді на цей інформаційний запит, оскільки вони вже надавалися раніше.

З повагою,

Михайло Малишев

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

показати цитоване

Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Михайло Малишев

Шановний пане Зубович!

На підставі статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" прошу надати наступну інформацію щодо фінансових наслідків простою працівників Державної екологічної інспекції України:
1. Стосовно оплати часу простою:
- Який розмір заробітної плати (з урахуванням всіх виплат) за час простою нараховано:
* Мартину І.А. - з жовтня 2024 року
* Ладовському М.В. - з травня 2023 року
* Єрісову Є.О. - з червня 2022 року
- Прошу надати помісячну розбивку виплат по кожному працівнику.

2. Щодо фінансового навантаження на бюджет:
- Яка загальна сума коштів виплачена за час простою кожному працівнику?
- Який відсоток від загального фонду оплати праці підрозділу складають ці виплати?
- За рахунок яких бюджетних програм здійснюється фінансування виплат за час простою?

3. Стосовно обґрунтованості витрат:
- Яке економічне обґрунтування доцільності утримання працівників у простої?
- Які заходи вживаються для мінімізації збитків державного бюджету?
- Чи проводився аналіз альтернативних варіантів використання бюджетних коштів?

4. Щодо контролю за використанням коштів:
- Хто приймає рішення про продовження фінансування простою?
- Чи проводилась оцінка ефективності використання бюджетних коштів?
- Які висновки внутрішнього аудиту щодо обґрунтованості таких витрат?
- Чи оцінювався розмір збитків, завданих неналежним оформленням простою?
- Які заходи вживаються для відшкодування завданих державі збитків?
- Хто несе персональну відповідальність за завдані збитки?

Звертаю увагу, що тривале утримання працівників у простої створює додаткове навантаження на державний бюджет та може свідчити про неефективне використання бюджетних коштів/перевищення вами службового.
Також зверніть увагу, що ненадання відповіді або надання неповної інформації може бути підставою для звернення до правоохоронних органів для проведення перевірки щодо можливого службового недбальства та неефективного використання бюджетних коштів.

З повагою,
Михайло Малишев

P.S. Враховуючи значний суспільний інтерес до питань ефективності використання бюджетних коштів та необхідність забезпечення їх цільового використання, прошу надати вичерпну інформацію по суті запиту.

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Відповідь у вкладеному файлі.

показати цитоване

Кабінет Міністрів України

1 Attachment

Доброго дня! Просимо повідомити про отримання.

Михайло Малишев

Доброго дня!

Цікаво, коли зможу отримати відповідь на запит?
Виходить, що в Україні закрита інформація, відсутнє законодавство стосовно отримання інформації, навіть КМУ та Міндовкілля не має впливу на Державну екологічну інспекцію!
Нажаль Україну не можна назвати демократичною на сьогоднішній день, повне беззаконня та хаос на всіх гілках влади. Банальні відписки та "футбол" від одного державного органу до іншого, але ситуація не змінюється і платники податків оплачують заробітні плати чиновникам, які створюють ілюзію функціонування державних органів.
Для чого в Україні НАДС? Держаудитслужба? Рахункова палата та інші непотрібні органи?
Є офіційні відповіді про зловживання влади у ДЕІ України, є скарги до КМУ, є скарги до НАДС, є скарги до Міндовкілля. Відповіді про те, що ніхто нічого не може вдіяти, ніхто ні за що не відповідає - тільки показують пальцем одне на одного.
Звичайну відповідь на інформаційний запит не можна отримати місяцями!
Розумію, що це дно...

З повагою,

Михайло Малишев

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

2 Attachments

Відповідь та додаток у вкладених файлах.

показати цитоване