Державні символи України

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Вікторія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Жінка в юридичному статусі Людини, Человек, суб’єкт міжнародного права, Одна з НаРоду, як єдине джерело влади з повними та гарантованими правами, проживаю (знаходжусь) на Землях Київщини, через фізичну особу Афоніна Вікторія Юріївна.
Юридична адреса для листування: до запитання, Укрпошта, відділення № 125
Індекс 02125, м.Київ, бульвар Перова, 24

Особі, уповноваженій на виконання зобов’язань
юридичної особи
з назвою ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
вул. Михайла Грушевського, 5,
м. Київ, 01008

Про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»

Відповідно до ст.19 Загальної декларації прав людини та ст.10 Конвенції прав людини і основоположних свобод (РИМ, 4.XI.1950) року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати і поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами і незалежно від державних кордонів
Керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеного Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе, ратифікованої Законом України №631-ІХ від 20.5.2020.
Даний запит вимагає реалізації забезпечення конституційних прав і свобод людини та захисту її законних інтересів гарантованих Конституцією, а саме:
-Стаття 34. Конституції України гарантує кожному громадянину України право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.
- Стаття 40 Конституції України гарантує, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
- Стаття 56 Конституції України гарантує, що кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.
Звертаю увагу, статті 29, 40, 51, 55, 56, 57, 60, 61 Конституції України не можуть бути обмежені в умовах воєнного або надзвичайного стану відповідно до 64 статті Конституції України.
Конституцію України (254к/96-ВР) прийнята Законом України «Про прийняття Конституції України та введення її в дію» (Документ 254/96-ВР, чинний, поточна редакція).
Нагадую, відповідно до ст.358 Кримінального кодексу України під офіційними документами слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи – докази у правозастосовній діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноваженими (компетентними) особами юридичних осіб незалежно від форми власності, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про інформацію» ( №2657-ХІІ, чинний),кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Відповідно до ст. 17 правовою інформацією є будь-які відомості про право, його систему, джерела, реалізацію, юридичні факти, правовідносини, правопорядок, правопорушення і боротьбу з ними та їх профілактику тощо. А джерелами правової інформації є Конституція України, інші законодавчі і підзаконні нормативно-правові акти, міжнародні договори та угоди, норми і принципи міжнародного права, а також ненормативні правові акти, повідомлення засобів масової інформації, публічні виступи, інші джерела інформації з правових питань.
Нагадаю, що відповідно до Закону України 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, а саме п. 44:
«Офіційний документ - документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості».

Згідно положень пункту 24 частини першої статті 85. Конституції України до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, встановлення державних символів України.
Відповідно до положень статті 20. Конституції України: «Державними символами України є Державний Прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн України».
Державний Прапор України - стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів.
Великий Державний Герб України встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом (!), що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держави Володимира Великого (малий Державний Герб України).
Державний Гімн України - національний гімн на музику М. Вербицького із словами, затвердженими законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Опис державних символів України та порядок їх використання встановлюються законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
Частиною першою статті 65. Основного закону закріплено, що захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.
Пунктом 4 частини другої статті 92. Конституції України (Документ 254к/96-ВР) закріплено, що виключно законами України встановлюються, зокрема: порядок використання і захисту державних символів.

В свою чергу, в Указі Президента України від 19.12.1996 року № 1230/96 " Про Велику Державну Печатку України зазначено:
" З метою підвищення авторитету всіх інститутів державної влади, належного оформлення офіційних документів особливої державної ваги постановляю:
1. Заснувати Велику Державну Печатку як символ державного суверенітету України.
2. Установити, що Великою Державною Печаткою України скріплюються підписи:
Президента України на оригіналах текстів законів України, Указів Президента України, міжнародних договорів України; Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України; Голови Конституційного Суду України на оригіналах рішень Конституційцного Суду УКраїни щодо відповідності законів та інших актів законодавства України Конституції (254к/96-ВР), іншим законам України, міжнародним договорам України; осіб, уповноважених у встановленому порядку на підписання від імені України міжнарожних договорів України, що набирають чинності з моменту їх підписання."

На підставі міжнародних договорів України, які є частиною національного законодавства, а особливо ст.16 п.3 3агальної декларації прав людини, ст. 23 п. 1 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, ст. 10 п. 1 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права та керуючись ст.ст. 8, 17, 19, 29, 34, 40, 56, 57, 75 Конституції України, ст.ст. 5, 17, 27, 28, 29, 30, 31 Закону України «Про інформацію», ст.358 Кримінального кодексу України, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, вимагаю надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про встановлення державних символів України», який відповідає змісту чинної Конституції України;
2. Надати достовірну інформацію стосовно того, чи вносився відповідний проект закону «Про порядок використання і захисту державних символів» до Верховної Ради України;
3. Надати затверджене належним чином Положення про Велику Державну Печатку України.
4. Надати затверджені належним чином документи, щодо особи, яка призначена Президентом України на посаду Хранителя Великої Державної Печатки України;

Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів напротязі 5 днів.

У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.

Якщо на даний запит не буде надано повної інформації та підтверджуючих копій документів знятих з оригіналів або не буде обгрунтовано відсутність відповіді з наданням відповідних копій документів хоч по одному із пунктів, вважатиму що на землях України діють невстановлені суб’єкти поза правовим полем, що видають себе за органи державної влади та чиї дії призвели до геноциду, впровадження багаступеневих схем шахрайства, протиправних діянь проти людства шляхом підробки документів або вдаючи що такі документи взагалі існують.

Вимагаю об’єктивно та вчасно надати відповідь стосовно перелічених вище пунктів. Надаючи відповідь враховуйте те, що використання термінів без належного розкриття їх юридичної суті є умисним спотворенням фактів, формою шахрайства, так само як замовчування та приховування інформації.
Зміст відповіді на запит, що становить суспільний інтерес (плата за копіювання та друк не стягується) публікуватиметься у соціальних мережах.

Залишаю за собою всі майнові та інші права. Без шкоди та упередження. Без обороту на мене на мій Рід, Без обороту на власність. Право трактувати зміст даного запиту залишаю за собою.

З повагою,
жінка в статусі Людина, Человек, Суб’єкт міжнародного права, з повними та гарантованими правами
Через фізичну особу Афоніна Вікторія Юріївна

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

1 Attachment