Дискримінація жінок за ознакою статі і віку. Невиконання зобов'язань України за міжнародними договорами у сфері прав людини
Добрий день.
Відповідно до Статті 21 Конституції України
Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.
Відповідно до Статті 22 Основного Закону
Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
Відповідно до Статті 102 Основного Закону
Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
Відповідно до Закону України Про міжнародні договори України №1906-IV від 29.07.2004
1. Загальний нагляд за виконанням міжнародних договорів України, в тому числі й іншими їх сторонами, здійснює Міністерство закордонних справ України.
2. На запит органів, які застосовують міжнародні договори України, Міністерство закордонних справ України надає інформацію з питань, що виникають у зв'язку з виконанням міжнародних договорів України.
3. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань України за міжнародними договорами Міністерство закордонних справ України інформує про це відповідно Президента України або Кабінет
Міністрів України і вносить пропозиції щодо вжиття необхідних заходів.
Згідно наданої інформації керівника Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України від 23.03.2018 вих.12-09/927 в адресу Президента України упродовж 2017-2018 р.р. надійшло 44 звернення Литвиненко Т.М. та її представника про акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку в національному прихованому законодавстві із 2006 року і на практиці, особливо активно 2014-2016 р.р. з боку державних інституцій та надано фактологічну інформацію і матеріали про серйозні і системні порушення зобов'язань міжнародних договорів.
Також, Міністерству закордонних справ України неодноразово надано фактологічну інформацію та матеріали про серйозні і системні порушення положень міжнародних договорів, в тому числі у передбаченому законом порядку наданий Омбудсменом Висновок у справі про дискримінацію жінки за ознакою статі і віку з боку державної інституції на підставі прихованого із 2006 року документу.
23 листопада 2018 р. вих.11/10-1601 Голова Верховної Ради України направив депутатський запит № 22.11.2018 від 22.11.2018 групи народних депутатів України до Національного банку України Щодо актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку із вимогою надати інформацію про чисельність жінок які зазнали дискримінації на підставі прихованого акту із 2006 року.
Що свідчить про те, що в межах парламентського контролю національний законодавець визнав вчинені акти масової дискримінації жінок за ознакої статі і віку в прихованому так званому законодавстві і на практиці з боку державних інституцій.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Які заходи вжито Президентом України в наслідок опрацювання звернень Литвиненко Т.М. та її представника щодо конкретних актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку.
2. Чи був Президент поінформований Міністерством закордонних справ України про невиконання зобов'язань України за міжнародними договорами у сфері прав і основних свобод людини / акти масової дискримінації жінок в прихованому законодавстві і на практиці з боку державних інституцій.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Доброго дня!
Повторно.
Відповідно до Статті 21 Конституції України
Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.
Відповідно до Статті 22 Основного Закону
Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
Відповідно до Статті 102 Основного Закону
Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
Крім того, як з'ясувалося, Президент України прекрасно може : особисто звертатися до Генерального прокурора України про начебто безпідставні штрафи на керівника Нафтогазу ; особисто віддавати накази зривати пломби і крутити крани на газовій трубі; або проявити турботу і особисто пропонувати не звільняти листонош.
Взагалі виявляється, аби сподобатися перед виборами робити усе, аби не згадували що із людьми зробили за останні чотири роки.
Відповідно до Закону України Про міжнародні договори України №1906-IV від 29.07.2004
1. Загальний нагляд за виконанням міжнародних договорів України, в тому числі й іншими їх сторонами, здійснює Міністерство закордонних справ України.
2. На запит органів, які застосовують міжнародні договори України, Міністерство закордонних справ України надає інформацію з питань, що виникають у зв'язку з виконанням міжнародних договорів України.
3. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань України за міжнародними договорами Міністерство закордонних справ України інформує про це відповідно Президента України або Кабінет
Міністрів України і вносить пропозиції щодо вжиття необхідних заходів.
Згідно наданої інформації керівника Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України від 23.03.2018 вих.12-09/927 в адресу Президента України упродовж 2017-2018 р.р. надійшло 44 звернення Литвиненко Т.М. та її представника про акти масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку в національному прихованому законодавстві із 2006 року і на практиці, особливо активно 2014-2016 р.р. з боку державних інституцій та надано фактологічну інформацію і матеріали про серйозні і системні порушення зобов'язань міжнародних договорів.
Також, Міністерству закордонних справ України неодноразово надано фактологічну інформацію та матеріали про серйозні і системні порушення положень міжнародних договорів, в тому числі у передбаченому законом порядку наданий Омбудсменом Висновок у справі про дискримінацію жінки за ознакою статі і віку з боку державної інституції на підставі прихованого із 2006 року документу.
23 листопада 2018 р. вих.11/10-1601 Голова Верховної Ради України направив депутатський запит № 22.11.2018 від 22.11.2018 групи народних депутатів України до Національного банку України Щодо актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку із вимогою надати інформацію про чисельність жінок які зазнали дискримінації на підставі прихованого акту із 2006 року.
Що свідчить про те, що в межах парламентського контролю національний законодавець визнав вчинені акти масової дискримінації жінок за ознакої статі і віку в прихованому так званому законодавстві і на практиці з боку державних інституцій.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1.Які заходи вжито Президентом України в наслідок опрацювання звернень Литвиненко Т.М. та її представника щодо конкретних актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку.
2. Чи було внесено пропозиції Міністерством закордонних справ України та поінформовано Президента України про невиконання зобов'язань України за міжнародними договорами у сфері прав і основних свобод людини / акти масової дискримінації жінок в прихованому законодавстві і на практиці з боку державних інституцій.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко