Глава Верховної Ради Дмитро Разумков свідомо уникає надати українцям інформацію про громадське обговорення законопроєкта президента про всеукраїнський референдум
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
18.06.2020 року парламент може ухвалити рішення і прийняти законопроєкт авторства президента Володимира Зеленського про всеукраїнський референдум.
Глава Верховної Ради Дмитро Разумков свідомо уникає надати українцям інформацію про громадське обговорення законопроєкта у авторстві Президента України, бо цей законопроект підготовлений іншою групою, яка була створена розпорядженням глави ВРУ від 13 січня 2020 року №92 з додатком списку її учасників, де керівником групи призначений Перший заступник Голови Верховної Ради України Стефанчук Руслан Олексійович. Саме його законопроект не пройшов експертизу профільного комітету за низької якості і юридичних помилок і був повернутий його автору (Стефанчуку Р.О.) на доопрацювання.
Щоби врятувати політичне обличчя однопартійця Стефанчука Р.О. і Разумкова Д.О. щодо неякісного законопроекту, який Президент України обіцяв прийняти першочергово рік тому, але не зробив цього, тепер Президент України подав до парламенту, як невідкладний, але вже під власним ім'ям, що по-суті є лоббізмом і застосуванням адміністративного ресурсу, що дисонує з суттю законопроекту, бо саме в ньому закладаються норми прямого народоправства через порушення цього прямого народоправства через підміну авторства (політичного плагіату) і повного ігнорування дотримання законності з боку спікера парламенту Разумкова Д.О., який фактично унеможливив забезпечення процедури навіть формалізованого громадського обговорення законопроекту. Така собі рекомендація дуже досвідченого Президента України до народу, що кращих законів про пряме народовладдя чим придумала команда Разумкова Д.О., Стефанчука Р.О. і Президента України, просто не може існувати в природі, бо Президент і Ко краще знають що треба цьому народу, тож потреба дотримання процедури громадського обговорення сама собою, на їх погляд, відпадає.
За таких обставин прийняття цього законопроекту парламентом може бути оскаржене через Верховний суд, тож законопроект треба знімати з порядку обговорення у залі парламенту, як того вимагає закон, бо порушена процедура його підготовки і проходження.
Окремо додам, що посадова особа ВРУ Р.О.Стефанчук 15.06.2020 року на всю країну заявив, що до підготовки законопроекту ним залучалася велика група представників від громадськості, що є неправдою і введенням в оману довірливих людей, бо список учасників групи формувався у січні Разумковим Д.О. і Стефанчуком Р.О. і на наше прохання про бажання працювати у складі групи ми отримали відмову вже у березні 2020 року. Виходить, що політикам дозволяється говорити неправду, бо з роботи не звільнять. Всі бажаючі можуть самі пересвідчитися у розпорядженні голови ВРУ Разумкова Д.О. яке "широке" коло кішенькової малокваліфікованої "громадськості" призначив Д.О.Разумков до складу робочої групи.
Все одно "Слуги народу", з яких половина мільйонери (за порівнянням, народ, якому ці слуги служать, на 80 % бідний, а це вже є нонсенсом, або обманом), підтримають все, що скаже Президент і законопроект про всеукраїнський референдум буде ними прийнятий у турбореактивному режимі.
Виходячи з наведеного,-
Прошу,-
надати інформацію чи дозволяє в даному конкретному випадку законодавство України приймати парламентом законопроект, який не пройшов процедуру громадського обговорення на сайті ВРУ.
З повагою,
Слєсаренко Василь Вікторович