ГО ОПГ «Багнет Нації»: щодо Закону України «Про утворення Служби судової охорони» – ВРУ
ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
вул. Михайла Грушевського, 5,
м. Київ, Київська область, 01008
Держава, органи державної влади та органи місцевого
самоврядування не є суб'єктами господарювання
(частина перша статті 8 Господарського кодексу України)
Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження
\чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження
чи наказу настає юридична відповідальність.
(Стаття 60. Конституції України)
З А П И Т Вих. №: ЗПІ/039/20 від 03 жовтня 2020 року
про надання публічної інформації за Законом України
«Про доступ до публічної інформації»
Дуже перепрошуємо, але в своєму попередньому запиті на інформацію № ЗПІ/038/20 від 30 вересня 2020 року, в прохальній частині, ми, припустилися помилки, та не зовсім коректно поставили питання. Саме тому, не отримали відповіді, на яку розраховували. Наразі виправляємось та сподіваємось на розуміння))).
Статтею 161. Глави 4. Служба судової охорони Закону України «Про судоустрій і статус суддів» статус Судової служби охорони визначено наступним чином: «Служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах. Служба судової охорони підзвітна Вищій раді правосуддя та підконтрольна Державній судовій адміністрації України. Керівництво діяльністю Служби судової охорони здійснює Голова Служби судової охорони, який призначається на посаду за результатами відкритого конкурсу і звільняється з посади Вищою радою правосуддя. Голова Служби судової охорони має заступників, які за його поданням призначаються на посади за результатами відкритого конкурсу і звільняються з посад Вищою радою правосуддя. Центральний орган управління Служби судової охорони є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, самостійний баланс та рахунки в органах Державної казначейської служби України. Територіальні підрозділи Служби судової охорони утворюються як юридичні особи або як структурні підрозділи центрального органу управління Служби, що не мають статусу юридичної особи. Фінансування Служби судової охорони здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.».
Натомість частиною шостою статті 17. Конституції України встановлено, що на території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не передбачених законом.
Пунктом 12 статті 92. Основного закону закріплено, що ВИКЛЮЧНО ЗАКОНАМИ (!!!) України визначаються, зокрема, організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики.
В свою чергу статтею 260. Кримінального кодексу України передбачена відповідальність за створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань, а саме:
1. Створення не передбачених законами України воєнізованих формувань або участь у їх діяльності -
карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з конфіскацією майна або без такої.
2. Створення не передбачених законом збройних формувань або участь у їх діяльності -
карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з конфіскацією майна або без такої.
3. Керівництво зазначеними в частинах першій або другій цієї статті формуваннями, їх фінансування, постачання їм зброї, боєприпасів, вибухових речовин чи військової техніки -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
4. Участь у складі передбачених частинами першою або другою цієї статті формувань у нападі на підприємства, установи, організації чи на громадян -
карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
5. Діяння, передбачене частиною четвертою цієї статті, що призвело до загибелі людей чи інших тяжких наслідків, -
карається позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років з конфіскацією майна або без такої.
6. Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, яка перебувала в складі зазначених у цій статті формувань, за дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вона добровільно вийшла з такого формування і повідомила про його існування органи державної влади чи органи місцевого самоврядування.
Керуючись положеннями статті 34. і 40. Конституції України та нормами Законів України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію», у визначений законом строк (п’ять днів),
П Р О С И М О:
1. Надати достовірну інформацію стосовно прийняття (або не прийняття) Верховною Радою України Закону України «Про утворення Служби судової охорони»;
2. Відповідь надати у повному обсязі, у хронологічній послідовності відповідно до вищевикладених пунктів прохальної частини запиту, та надіслати в електронному вигляді на наші електронні адреси (e-mail: [email address] та [email address]).
У випадку, якщо з якихось причин не можливо надати відповідь – письмово вказати причину, або перенаправити (переадресувати) запит за належністю, відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації», до розпорядника відповідної інформації.
Зміст відповіді на запит, публікуватиметься на сайті «БАГНЕТ НАЦІЇ»: http://bagnetnacii.blogspot.com
З ПОВАГОЮ,
ГО ОПГ «Багнет Нації» (Міністерство юстиції України реєстр громадських об’єднань № 1508568, 01.06.20)
(e-mail: [email address] та [email address])
P. S. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
(стаття 109 Кримінального кодексу України)