Наскільки обов'язково укладення договору з лікарем в поліклініці за місцем проживання. Наскільки цей договір є типовим і де його можна почитати.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Наскільки обов'язково укладення договору з лікарем в поліклініці за місцем проживання. Наскільки цей договір є типовим і де його можна почитати. Якщо є заперечення по тексту договору - то чи можна його обговорювати і редагувати і з ким, хто це вирішує? .. Умовний випадок: Людина приходить раз на рік або на два роки відкрити і закрити лікарняний - тому що без лікарняного на роботі не відпускають і, в той же самий час, в епід сезон, вся контора і транспорт переповнені хворими, так що не захворіти - дуже важко. Зрозуміло, що ніхто в поліклініці не лікує ... - У ускладненому випадку - направляють далі, а в стандарті - виписують підтримуючі препарати, з заздалегідь і штучно просунутих медичними компаніями розповсюджувачами. Все лікування. При цьому талончиків, як правило вже немає ніколи, «живі» черги і хворі заразні в черзі по дві години, в яких стоять всі від малого до великого. Таких черг, належить, як мінімум дві - на відкриття та на закриття лікарняного ... і, якщо договору немає, то раз на рік або два, у видачі формальної папірці від формального лікаря за формальним приводом може бути відмовлено чи ні? По суті починається ціла травля лікарями пацієнта, якого не тільки не лікували, а й який буває в поліклініці дуже рідко і за дуже формальними випадками, при цьому з пропискою, карткою, паспортом та іншими всілякими артібутамі.
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня!
1.) Наскільки поліклініки та інші медичні заклади мають право використовувати і обробляти персональні дані своїх пацієнтів?
2.) На яких підставах?
3.) Наскільки медичні установи та заклади (МУ) готові до гарантованого збереження та обробки персональних даних своїх пацієнтів?
4.) Куди МУ зберігають персональні дані пацієнтів (ПДП) і як обробляють?
5.) Яка відповідальність МУ за втрату або витік ПДП?
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня!
Дякую за спробу відповіді!
Але, перепрошую, вона зовсім неповна.
Відсутня відповідь на першу - базову частину запитання!...
Крім того, у вашої спробі відповіді на другу частину мого запросу вами штучно зроблені великі допущення, а саме:
1.)Я питаю "Наскільки поліклініки та інші медичні заклади мають право використовувати і обробляти персональні дані своїх пацієнтів?", а не то, що є деякі закони, котрі може якось відносяться до питання, а може і ні - що зовсім неясно, де і як!..
2.)Я питаю "На яких підставах?" - тут можна припустити що деякі елементи вашої відповіді можуть бути притягнути до мого запиту.
3.) Я питаю "Наскільки медичні установи та заклади (МУ) готові до гарантованого збереження та обробки персональних даних своїх пацієнтів?" а не то, що вони зобов’язані!.. Що вони зобов’язані - це вже щось, але далеко не все і не відповідь на питання!..
4.) Я питаю "Куди МУ зберігають персональні дані пацієнтів (ПДП) і як обробляють?" - але ніякої відповіді у вас тут немає!..
5.) Я питаю "Яка відповідальність МУ за втрату або витік ПДП?" - хотілось би конкретний коментар у вигляді вашого розуміння до конкретного застосування, а не демонстрації вашої можливості копіювання тексту.
На підставі оголошеного - вдруге ПРОШУ:
1.) Надати повну та розвернуту відповідь на всі поставлені питання.
2.) У тому числі:
2.1.) Наскільки обов'язково укладення договору з лікарем в поліклініці за місцем проживання.
2.2.) Наскільки цей договір є типовим і де його можна почитати. Якщо є заперечення по тексту договору - то чи можна його обговорювати і редагувати і з ким, хто це вирішує? ..
2.3.) Прокоментувати доведений умовний випадок, та надати відповідь:
2.3.1) Якщо договору немає, то раз на рік або два, у видачі формальної папірці від формального лікаря за формальним приводом може бути відмовлено чи ні?
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня! На жаль, Ви звертаєтесь до працівників канцелярії, які не надають відповіді на запити, а реєструють їх. Вам треба зателефонувати до виконавця Вашого запиту і все що Ви написали нам, сказати йому. В самому кінці листа-відповіді у лівому кутку повинно бути зазначено прізвище та робочий телефон виконавця. Прошу!
Доброго дня!
Дякую!
Будь ласка - зареєструйте ще раз мою відповідь, як пов'язане звернення. Мені не тяжко набрати номер, але я хочу прийняти письмову відповідь на письмове звернення, та й ще на цьому відкритому ресурсі - для того, щоб довгий термін у всіх зацікавлених сторін була можливість звернутися до цієї інформації.
Устна трепотня, нажаль, нікого ні до чого не зобов’язує.
Дуже прошу вашого розуміння!..
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Доброго дня ще раз! Для Вашого електронного звернення в МОЗ України існує спеціальна електронна скринька для електронних звернень: [адресу приховано]. На ній розглядають та реєструють і скарги, і звернення. Прошу!
Нажаль можна тільки констатувати що відповідей через цей відкритий ресурс я получити не зможу.
Дякую за посилання - бо це наш тренд - послати куда-небудь.
Тому що "до гудзиків притензій немає", але костюм носити неможливо. Ніхто ні за що не відповідає.
Навіщо тоді ви взагалі берете участь в цьому ресурсі і для кого робите умовно хороший вигляд ...
Дуже шкода, що вам нічого в цей момент не потрібно від мене - з задоволенням би відповіла примноженною взаємністю.
Наступного разу, коли вам щось буде потрібно від інших, ви говорите хто ви і звідки - можливо хтось згадає і вкаже вам потрібний шлях.
Ще раз дуже дякую!
З повагою,
Мошногорська Алла Володимирівна
Сообщение готово к отправке со следующим файлом или вложенной связкой:
Мошногорськ?й
Примечание: Для предотвращения заражения компьютерными вирусами почтовые
программы могут запрещать отправление или получение вложенных файлов.
Проверьте параметры безопасности почтовой программы для обработки
вложений.