Стосовно нарахування за теплопостачання

Мошногорська Алла Володимирівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

15 листопада 2016 Я задала просте і логічне питання щодо свого не одиничного, а масового випадку нарахування платні за тепло, наступним чином:
"Який розрахунок використовує "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299." при нарахуванні оплати за тепло - при тому що тільки за жовтень мені було нараховано до оплати 1117 (одна тисяч сто сімнадцять) гривень за 66,5м2? Які конкретні нормативи при подачі тепла зобов'язані до виконання - адже в квартирі було холодно - не дивлячись на наявність пластикових вікон і додаткового утеплення ... Що я можу зробити для зниження такого, на мою думку необґрунтованого нарахування, і яким чином можу контролювати виконання постачальником тепла його зобов'язань. "
Звернення було направлено через ресурс "Доступ до правди" (листування можна перевірити у відкритому доступі через мій профіль) в районну, міську і обласну адміністрації.
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...

https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...

https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
Комунальні обслуговуючі підприємства призначені і контролюються виключно місцевими адміністраціями.
Не дивлячись на закон ("Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, но НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання.
На обгрунтовану письмовий Вимоги громадянина срок РОЗГЛЯДУ может буті скорочено від встановлення цією статтей терміну. - ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256) все три відповіді були спрямовані з тимчасовим порушеннями - без розбору і відповіді по суті і без відповіді на чітко поставлені запитання.
Більш того (дивіться додатки в листуванні "Стосовно нарахування за теплопостачання") - якщо районна адміністрація просто послала мене за загальною адресою до організації що нарахувала борги, то міська адміністрація сослалалсь на якись додаток до свого загального листа з двох рядків, при цьому ніякого додатку не показала і , не дивлячись на численні нагадування, далі ніяк не відреагувала - просто не відповіла на лист - зробивши вигляд, що якась відповідь нібіто була. Обласна адмінісрація вибрала філософське обґрунтування шляху інформціі і, перевівши моє запитання в звернення, із запізненням і після численних нагадувань видала незрозумілий голий тариф - так і не відповівши на прості запитання ...
Резюмуючи можна сказати, що всі три відповіді були примусово і навмисно заведені в глухий кут і залишилися без відповіді по суті, що також регламентує Закон - імперативно потребуя чіткого обгрунтування всіх, без виключення, питань.
При цьому за весь листопад, на відміну від восьми опалювальних днів жовтня, я отримала рахунок в 880 гривень із зазначенням якогось перерахунку "-300". Ясно, що навіть якщо зазначений перерахунок в "-300" був за жовтень, то все одно 1117-300 = 817 гривень за десять днів жовтня і порівнянна сума за весь листопад - ніяк не співмірні. Боргів на початок опалювального сезону у мене не було. На будинку є лічильник, що відомо адміністраціям, можна уточнити за зазначеним мною телефоном і зазначеними даними.
На електронні звернення організація що нараховує не реагує ніяк.
При цьому підкреслю, що кожна спрятнання тисяча гривень перетворюється, в разі такого масового порушення, в десятки мільйонів додаткового неправомірного збагачення кожний місяць. А це, в свою чергу, дозволяє припускати ймовірну змову організованої групи осіб з метою неправомірного збагачення через використання службового становища, із застосуванням підробок та шахрайства.
З огляду на вищесказане ПРОШУ:
1.) Дати првового оцінку:
1.1.) діям адміністрацій і їхніх відповідей;
1.2.) діям і нарахуванням "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299.";
2.) Вжити заходів доступного реагування в напрямку обліку та суворого контролю нарахування за тепло і послуги компаніями та їх засновниками, в тому числі - місцевими адміністраціями;
3.) Провести можливі праверкі всього ланцюжка учасників теплозабезпечення громадян;
4.) Сприяти всебічній законності і повної прозорості мнопольних послуг, а також їх всебочного обґрунтування;
5.) Сприяти развернотої відповіді на всі поставлені мною питання.

З повагою,

Мошногорська Алла Володимирівна

Мошногорська Алла Володимирівна

Доброго дня!
Дуже прошу простити за механічні помилки – додаю редакцію з їх виправленням, бо редагування в цьому ресурсі не передбачене.

15 листопада 2016 Я задала просте і логічне питання щодо свого не одиничного, а масового випадку нарахування платні за тепло, наступним чином:
"Який розрахунок використовує "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м. Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299." при нарахуванні оплати за тепло - при тому що тільки за жовтень мені було нараховано до оплати 1117 (одна тисяч сто сімнадцять) гривень за 66,5м2? Які конкретні нормативи при подачі тепла зобов'язані до виконання - адже в квартирі було холодно - не дивлячись на наявність пластикових вікон і додаткового утеплення ... Що я можу зробити для зниження такого, на мою думку необґрунтованого нарахування, і яким чином можу контролювати виконання постачальником тепла його зобов'язань. "
Звернення було направлено через ресурс "Доступ до правди" (листування можна перевірити у відкритому доступі через мій профіль) в районну, міську і обласну адміністрації.
https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...

https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...

https://dostup.pravda.com.ua/request/sto...
Комунальні обслуговуючі підприємства призначені і контролюються виключно місцевими адміністраціями.
Не дивлячись на закон ("Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, але НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання.
На обґрунтовану письмовий Вимоги громадянина строк РОЗГЛЯДУ може бути скорочено від встановлення цією статей терміну. - ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256) все три відповіді були спрямовані з тимчасовим порушеннями - без розбору і відповіді по суті і без відповіді на чітко поставлені запитання.
Більш того (дивіться додатки в листуванні "Стосовно нарахування за теплопостачання") - якщо районна адміністрація просто послала мене за загальною адресою до організації що нарахувала борги, то міська адміністрація посилається на якийсь додаток до свого загального листа з двох рядків, при цьому ніякого додатку не показала і , не дивлячись на численні нагадування, далі ніяк не відреагувала - просто не відповіла на лист - зробивши вигляд, що якась відповідь нібито була. Обласна адміністрація вибрала філософське обґрунтування шляху інформціі і, перевівши моє запитання в звернення, із запізненням і після численних нагадувань видала незрозумілий голий тариф - так і не відповівши на прості запитання ...
Резюмуючи можна сказати, що всі три відповіді були примусово і навмисно заведені в глухий кут і залишилися без відповіді по суті, що також регламентує Закон - імперативно потребуя чіткого обґрунтування всіх, без виключення, питань.
При цьому за весь листопад, на відміну від восьми опалювальних днів жовтня, я отримала рахунок в 880 гривень із зазначенням якогось перерахунку "-300". Ясно, що навіть якщо зазначений перерахунок в "-300" був за жовтень, то все одно 1117-300 = 817 гривень за десять днів жовтня і порівнянна сума за весь листопад - ніяк не співмірні. Боргів на початок опалювального сезону у мене не було. На будинку є лічильник, що відомо адміністраціям, можна уточнити за зазначеним мною телефоном і зазначеними даними.
На електронні звернення та телефонні дзвінки організація що нараховує плату за теплопостачання абсолютно ніяк не реагує.
При цьому підкреслю, що кожна скрита тисяча гривень перетворюється, в разі такого масового порушення, в десятки мільйонів додаткового неправомірного збагачення кожний місяць. А це, в свою чергу, дозволяє припускати ймовірну змову організованої групи осіб з метою неправомірного збагачення через використання службового становища, із застосуванням підробок та шахрайства.
З огляду на вищесказане ПРОШУ:
1.) Дати правову оцінку:
1.1.) діям адміністрацій і їхніх відповідей;
1.2.) діям і нарахуванням "Дніпропетровські теплові мережі ДКП (ІРЦ м.Дніпропетровськ), Розрахунковий рахунок: 26004060368059, МФО: 305299.";
2.) Вжити заходів доступного реагування в напрямку обліку та суворого контролю нарахування за тепло і послуги компаніями та їх засновниками, в тому числі - місцевими адміністраціями;
3.) Провести можливі перевірки всього ланцюжка учасників теплозабезпечення громадян;
4.) Сприяти всебічній законності і повної прозорості монопольних послуг, а також їх всебічного обґрунтування;
5.) Сприяти розвернутої відповіді на всі поставлені мною питання.

З повагою,

Мошногорська Алла Володимирівна

Мошногорська Алла Володимирівна

Доброго дня!

Також уточню деякі норми:
1.) "Стаття 20. Термін РОЗГЛЯДУ звернення громадян
Звернення Які НЕ потребують Додатковий Вивчення, - невідкладно, но НЕ пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх Отримання. На обгрунтовану письмовий Вимоги громадянина срок РОЗГЛЯДУ может буті скорочено від встановлення цією статтей терміну." - ЗАКОН УКРАЇНИ
Про звернення громадян.
2.) КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ:
2.1.) Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
2.2.) Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
2.3.) Стаття 40. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
2.4.) Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.

З повагою,

Мошногорська Алла Володимирівна