запит на інформацію Про наявність нормативно-правових актів
-
Від: LEONID
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): з урахуванням перенаправлення КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 07.01.2025 No HI-S07/10-25/2 до МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ за підписом старший референт Cepriii KOHIOXOB 1.Належно оформлений нормативно правовий акт яким відмінено зобовязання діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. в контексті ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про звернення громадян Стаття 7. ...Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
2.Належно оформлений нормативно правовий акт яким відмінено зобовязання дііяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. в контексті ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про звернення громадян ст. 19 ....в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову;
{Частину першу статті 19 доповнено абзацом згідно із Законом № 2384-IV від 20.01.2005}
на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
забезпечувати поновлення порушених прав, РЕАЛЬНЕ ВИКОНАННЯ прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;
письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина;
у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити ПОРЯДОК оскарження прийнятого за нею рішення;
НЕ ДОПУСКАТИ безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;
особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті.
З повагою,
LEONID
Доброго дня!..Відповідно за відсутності дій що протирічать ст 19 ЗУ про звернення громадян а саме ... забезпечувати поновлення порушених прав, РЕАЛЬНЕ ВИКОНАННЯ прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; кожен має право знати підстави такого виконання або не виконання обовязку відповідно ч.2 ст 19 публічного договоору.
З повагою,
LEONID